• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster 311.30.42.30.01.005 i nyskick

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Nya tokidéer, närmast goddamn sproilans Speedmaster till salu. Det är alltså den senaste modellen med hesalit och en box så stor och tung att man kan göra om den till en koffert för amerikaresor eller eventuellt ett litet akvarium. Klockan är som bilderna visar i brutalt bra skick, enda sättet att få en fräschare klocka är att köpa den ny. Certet är stämplat någon gång i juni 2016 om jag minns rätt, kan kontrollera detta mer exakt ikväll om så önskas. Det enda som kan anmärkas är att jag tyvärr har gjort någon skruvskalle till länken ful. Omega hade gått all in med epoxylim och trots uppvärmning satt skruvarna fast något fruktansvärt. Har fortfarande känselbortfall i tummen efter skruvandet.

Eftersom boxen som sagt är tämligen stor och tung och eftersom jag gärna träffat er kära forumiter säljs den F2F i Stockholm. Med hänsyn till skicket och kontroll vid köp ges ingen retur, flippartanken är redan klar.

Pris 30,5 k.

20160628_190531.jpg
20160628_190551.jpg
20160628_190606.jpg
20160628_190610.jpg
 
Topp