• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Omega Speedmaster 3861 Hesalit

dprsn

Basic
2-Faktor
Pris
62000kr
Returpolicy
Ingen retur, garanti gäller fortfarande
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Speedy 3861 (Hesalit-varianten) i fullset, inkl hangtag, garantikort, extra länkbitar mm. Den har även det uppdaterade låset som har micro-justering i två lägen.
Ursprungligen inköpt ifrån Omega-butiken i Stockholm i Juli 2023 av tidigare ägare som sedan sålde den till mig för drygt ett år sedan. När den köptes av mig var klockan helt i nyskick med plasten kvar.

Sedan inköp har jag använt klockan extremt sparsamt, endast vid speciella tillställningar och det är just därför som jag känner att det är dags att skiljas åt då den inte får tillräckligt med handledstid.
Med det sagt är klockan i väldigt gott skick. Möjligtvis någon enstaka hairline på spännet men annars kanonskick.

Kan säljas men helst skulle jag vilja byta mot något annat kul omkring samma prisklass (med pengar emellan uppåt eller nedåt) så var inte blyga med era bytesförslag.
Byten som i dagsläget är av extra intresse:
  • Rolex Explorer (någon utav 36mm-varianterna)
  • Rolex Explorer II 16570 (Svart eller vit)
  • Rolex Submariner 14060M
  • Tudor Submariner (79000-serien eller någon Snowflake-variant)

Säljes/bytes F2F helst i Västerås men kan även ta mig till Örebro- eller Stockholms-området.

Min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/dprsn.142583/

Hör av dig om du vill se fler bilder eller har några frågor/funderingar.

Allt gott!

Bilagor

• IMG_2169.jpg
    IMG_2169.jpg
    666.1 KB · Visningar: 2
  • IMG_2179.jpeg
    IMG_2179.jpeg
    385.2 KB · Visningar: 2
  • IMG_2178.jpeg
    IMG_2178.jpeg
    382.2 KB · Visningar: 1
  • IMG_2177.jpeg