• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster 3861 Hesalite 2021

Svanis115

Basic
2-Faktor
Pris
53500
Returpolicy
Om ej i beskrivet skick
Bilder Skickat
  1. Ja
Omega Speedmaster 3861 Hesalite
Utplockad av mig hos ÅF i slutet av maj och använd sporadiskt under sommaren. Finns spår såklart men inget utmärkande. Lite repor på glaset kl 3 som jag kan polera bort ifall det önskas.

Finns åtskilliga reviews att googla sig till för den som inte redan har fördjupat sig i uppdateringarna. Detta är Hesalite versionen med borstade mittlänkar.

Kommer med samtliga tillbehör och även kassakvitto för den som värdesätter det.

Givetvis finns jag i GG-tråden, Retur-rätt vid distansköp ifall klockan ej uppfyller beskrivningen. För bådas skulle bifogar jag även filmer på klockan som beskriver skicket bättre.

Allt gott,

Svanis

IMG_6689.jpg
IMG_6690.jpg
IMG_6691.jpg
IMG_6698.jpg
IMG_6699.jpg
IMG_6700.jpg
IMG_6701.jpg
IMG_6702.jpg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp