• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Omega Speedmaster 3861 Sapphire

Natex

Basic
2-Faktor
Pris
75000
Returpolicy
Nej, under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
IMG_5929.jpeg

Testar att lägga ut den här igen då den förblivit oanvänd. Fick klockan som dellikvid vid en annan affär med en medlem här. Klockan beskrevs då som oanvänd, hittar inget spår på användning och har enbart testat klockan på armen hemma. Länken är kortad, men länkbitarna ingår självklart. Klockan är fortfarande plastad. Utplockad 2024. Full set.

Intressant byten med pengar upp/ner:

Rolex 126234 (Blå/Svart)
Rolex 126710 BLNR (enbart jubilee)
Omega Speedmaster FOIS (2024)
Omega Speedmaster (vit tavla)
Tudor BB54

Föredrar F2F i Göteborg med omnejd. För en seriös köpare med referenser kan jag även tänka mig att åka en bit för en trevlig affär F2F.

Klockan kan också skickas med postnord värdefrakt. Under förutsättning att köparen acceptera att risk övergår till hen efter inlämning. Jag står för fraktkostnaden.

Min referenstråd:

Tack KS för vida webbens bästa forum och möjligheten att annonsera :)

Bilagor

• IMG_5937.jpeg
    IMG_5937.jpeg
    657.7 KB · Visningar: 1
  • IMG_5936.jpeg
    IMG_5936.jpeg
    552.7 KB · Visningar: 1
  • IMG_5935.jpeg
    IMG_5935.jpeg
    424.2 KB · Visningar: 1
  • IMG_5934.jpeg
    IMG_5934.jpeg