• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Omega Speedmaster Automatic 3510.50

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Efter att ha terroriserat alla säljare av Tudorsubbar här med diverse bytesförslag verkar det som att jag helt enkelt får börja rensa rejält i lådorna för att frigöra cashen som behövs.

Med en tår i ögat testar jag att bjuda ut min Omega Speedy Automatic, en sk reduced, från 1991.

Genomgående bra skick med nån liten repa på plexit som syns i viss vinkel. Möjligt att den går att polera bort men inget som jag störs av så jag har låtit det vara.

Ska man vara petig så finns det några små hack på bezeln vid 180 och 225 men då snackar vi små.

Går bra, uppmätt gångreserv på 36 timmar och chronographen nollställer blixtsnabbt.

Kommer på originallänk som är nyss ultraljudstvättad. Länken har lite märken efter desk-diving och man kan se att spännet har blivit slipat/borstat, speedmastertexten är lite grund enligt mitt tycke.

Amatörmässiga Iphonebilder till att börja med.










9000 riksdaler önskas.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Många som frågar om box och papper men något sådant har jag inte till den.

Givetvis ingår frakt, rek med posten, och är du snäll, snabb och trevlig skickar jag med det snygga chokladbruna racingstrapet från Singular.

Håller tiden väldigt bra ska tilläggas. +/- 1 sek senaste dygnet.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Ja, just det ja, om någon har en Tudor Sub lr Snowflake och vill byta så lägger jag gärna en slant i mellanskillnad :).

Head-only kan duga...

Kom igen nu!
 
Topp