• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Automatic (plus en slant till BCF)

aljung

Panerai
2-Faktor
Hej!

Säljer min Omega Speedmaster Automatic med ref nr 3510.50. Klockan mäter 39 mm utan krona och har 18 mm bandbredd.

Ska enligt tidigare ägare ha kontrollerats av urmakare under hösten utan anmärkning (ingen dokumentation på detta). Jag har inte upplevt några problem med klockan och den håller tiden bra. Alla kronograffunktioner nollar som de ska. Mycket fint skick på både klocka och länk, inga dings eller dylikt. Glas med Omegalogo.

Årsmodell 2000, kommer med box (inner och ytter), papper, instruktionsbok. Originallänk, mockanato (singular) samt svart/grått bondnato (se bilder).

Jag gillar denna modell av Speedmastern, men nya klockor ska in så denna får lämna.

Pris 10 000:- varav 500:- ska sättas in till vår insamling till BCF.
Frakt inom Sverige ingår i priset men träffas gärna för en F2F affär i Uppsala (eventuellt Stockholm).

Referenser finns.

Bilder
iNhyEbu.jpg

PpeygFM.jpg

gsWqblU.jpg

FK8tMqa.jpg

Ki0Pg4u.jpg

iS4rl4y.jpg



Lite vristskottbilder

eEjRYn8.jpg

A0RrgsP.jpg

AUnscO6.jpg
 
Topp