• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Omega Speedmaster Broad Arrow GMT

johning

Omega
img_0066-jpg.301037

img_0065-jpg.301036

Hejsan,

Har en Speedmaster Broad Arrow GMT att antingen sälja eller byta.

Full set med alla boxar och papper. De fåtal gånger jag burit klockan så har jag gjort det på antigen Nato eller läderband; men originallänken i kanonskick medföljer självklart!

Skulle främst vilja byta mot Panerai Luminor PAM 112. Kan självklart tänka mig att ge en slant emellan. Om nu någon hugad spekulant är sugen på en bred speedy med klockvärldens mest användbara komplikation; GMT men inte har vare sig 112;a att byta mot så kan även andra Luminor modeller vara av intresse.

I brist på en Panrai så kan den även bli din för 33 000kr. BVSA.

Note. Nedanstående bilder på Exp 2;a etc kan ni bortse från. Om någon har ett bra tips på hur jag tar bort dem, så är ni välkomna att höra av er :(
 

Bilagor

  • IMG_0065.jpg
    IMG_0065.jpg
    113.8 KB · Visningar: 1,680
  • IMG_0066.jpg
    IMG_0066.jpg
    103.5 KB · Visningar: 1,598
  • IMG_0592.jpg
    IMG_0592.jpg
    116.5 KB · Visningar: 1,101
  • IMG_0708.jpg
    IMG_0708.jpg
    95.6 KB · Visningar: 1,070
  • IMG_0593.jpg
    IMG_0593.jpg
    77.7 KB · Visningar: 1,059
Senast ändrad:
Topp