• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Cal 863

Chagall

Cartier
Till salu är en riktig klassiker i en lite mer modern tappning - Omega Speedmaster 3592.50 med cal. 863 i ett överlag bra skick. Manuellt urverk!

Allt ingår förutom certifikat(alltså box,manual samt orginalkartong), från -93 med hesalitframsida samt safirglasbaksida, vilket innebär att det vackra verket kan beskådas fritt. I januari 2014 var den inne hos Mollstedt i Karlstad för ruckning samt byte av regel. Annars okänd historik. Under min tid av ägo har jag inte märkt av några problem varken med gångavvikelse eller gångreserv (minst omkring 40h skulle jag tro).
Glaset är i en aning slitet skick med två mindre hack, men går med all säkerhet att putsa upp med lite polywatch, annars finns givetvis nytt glas att beställa. I övrigt har den med stor sannolikhet utbytta visare, då de inte helt matchar index.

Säljes i första hand, men jag är inte helt omöjlig för ett byte, mot exempelvis Tudor Black Bay eller annan modell beroende på vad det är. Har för tillfället inte mycket pengar att lägga emellan alls. Mötes gärna upp F2F i Örebro (där jag bor) , alternativt Karlstad eller Stockholm om möjlighet ges. Retur inom 24h om klockan inte överensstämmer med beskrivningen.

Ber även om ursäkt för några av bilderna, någon fotograf är jag inte. Skriv gärna om ni vill ha någon mer :)

Jag har tänkt ett pris på 21 000 kronor i nuläget, men det kan eventuellt diskuteras! Vid intresse så kontaktar ni mig via pm!

Bilder:












De fyra sista bilderna är tagna av Matts





Tack Mästaren också förresten ;)
 
Topp