Poppe
Basic
Jag tänkte gå och bli med hus. Därför gör jag ett mer aktivt försök att sälja denna till ett pangpris.
Till salu är alltså en Omega Speedmaster ck2998, limiterad i 2998 exemplar. Utplockad hos ad i Maj 2017 (Mårtenssons i Halmstad). Därav i mycket fint skick. Små spår av normal användning finns såklart. Helt fantastisk klocka i övrigt, trevliga färger, perfekt storlek..
Modell: Speedmaster
Refnr: 311.33.40.30.02.001
Glas: Repskyddat safirglas
Urverk: Manuellt (cal 1861)
Diameter: 39.7mm
Gångreserv: 48h
Vattenskydd: 5 bar (50m)
Garanti: 2 år
Komplett med allt som ingår vid nyköp. Retur om klockan ej motsvarar beskrivning, 24h. Köpare betalar då frakt.
F2F i Halland/Göteborg/Borås eller värdefrakt.
Pris 45000 Ev frakt görs upp efter överenskommelse.
Byten är ytterst begränsat, eftersom stålarna ska in i nytt boende, men jag är på jakt efter en Hydroconquest blå.
Referenser finns, fler bilder kommer.
Till salu är alltså en Omega Speedmaster ck2998, limiterad i 2998 exemplar. Utplockad hos ad i Maj 2017 (Mårtenssons i Halmstad). Därav i mycket fint skick. Små spår av normal användning finns såklart. Helt fantastisk klocka i övrigt, trevliga färger, perfekt storlek..
Modell: Speedmaster
Refnr: 311.33.40.30.02.001
Glas: Repskyddat safirglas
Urverk: Manuellt (cal 1861)
Diameter: 39.7mm
Gångreserv: 48h
Vattenskydd: 5 bar (50m)
Garanti: 2 år
Komplett med allt som ingår vid nyköp. Retur om klockan ej motsvarar beskrivning, 24h. Köpare betalar då frakt.
F2F i Halland/Göteborg/Borås eller värdefrakt.
Pris 45000 Ev frakt görs upp efter överenskommelse.
Byten är ytterst begränsat, eftersom stålarna ska in i nytt boende, men jag är på jakt efter en Hydroconquest blå.
Referenser finns, fler bilder kommer.
Senast ändrad: