• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Speedmaster Dark Side of the Moon

Allan77

Breitling
image.png
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Den är svinsnygg faktiskt. Eller iaf den vanliga, kan inte bestämma mig för den helsvarta; den är ju sjukt cool men något opraktisk?
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Den helsvarta är ju ganska cool men väldigt opraktisk. Såg den i ett skyltfönster (tror det var hos Krons) och det går ju knappt att läsa av tiden. :facepalm: Den vanliga däremot ser riktigt najs ut och funkar rent praktiskt. :cigar:
 

JohnDoe

Rolex
Den var väl med på kaplans eventet när Mr Omega var där med sin godislåda. Tyckte bäst om snobben. Synd han inte fick sälja provklockorna.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Ja det är synd att storleken har dragit iväg men det har väl att gör med keramiken kanske. Vanliga speedmastern är ju inte direkt en liten klocka och större än den måsfe ju Dark side vara även om den bärs litet
 

Daffy

Breitling
Har en Speedmaster Vintage Black splitter ny som just nu ligger hos Kaplans för försäljning som jag vill bli av med om någon är intresserad
1
 

Daffy

Breitling
Priset är inte satt av mig utan av Kaplans tänkte plocka ut den och sälja privat i stället för 75000
 
Topp