• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Date 3210.50 - 2012

Baloo

Omega
Hej!


Säljer nu min Omega som i lite drygt ett halvår "tjänstgjort" som min första riktiga klocka sedan jag köpte den 18 oktober 2016 från http://www.watchfinder.co.uk/. Klockan är under garanti fram till 18 oktober 2017 och den genomgick en kontroll av tidshållning, trycktest och skick i butikens verkstad, som förövrigt är Omega certifierad service center, innan den skickades till mig. Urmakaren som sålde klockan till mig sa då att den inte var av servicebehov vilket är något jag inte heller märkt av under tiden jag använt den. Papperen som ingår visar att klockan såldes hos Omegas egna butik i Manchester, England den 30:e April 2012.

Klockans säljs som fullset med ytter- och innerbox, papper (Garantikort, Chronometer certifikat, Pictograms, Kvitton), instruktionsbok och vid en snabb samt smidig affär så bjuder jag också på ett klockställ från Omega (se bild 8). Klockan kommer på orginallänk och den passar min handled på ungefär 17cm. Tre extra länkbitar ingår så att den ska passa för handleder runt 21 cm.

PRIS: 24000 kr 23000 kr 21.000 kr

Omega Speedmaster Date
Referensnummer:
3210.50
Diameter: Ø40 mm (inklusive krona)
Urverk: Calibre 1164
Gångreserv: 48h
Vattentät: 100 meter (10 ATM)
Skick: Klockan är i bra skick för att vara från 2012 (se bilderna) men den har såklart använts vilket har gjort det oundvikligt för hairlines. Det finns dock inga märken på klockan som inte försvinner efter en eventuell polering.

DSC_0393.PNG

DSC_0398.PNG

DSC_0395.PNG

DSC_0396.PNG

DSC_0394.PNG

DSC_0391.PNG

DSC_0433.PNG

DSC_0392.PNG

Skärmklipp.PNG

DSC_0397.PNG

DSC_0442.jpg

Är naturligtvis behjälplig med ytterligare bilder om så önskas.


Pris:
24.000 kr 21.000 kr
Byten är intressanta. Framförallt nyare modell av Sjöö Sandström, Tudor Black Bay, Breitling Superocean eller en ny Omega. Testa mig så kan vi diskutera, pengar åt båda håll vid en affär. (Bytesvärde 24k)

Ser helst affär F2F i Stockholm (ingen retur), klockan kan skickas men på köparens ansvar (retur inom 24h om klockan inte motsvarar beskrivningen i annonsen, köparen står för returen). Vid frågor skicka ett meddelande här på KS så ska jag försöka att svara så snabbt som möjligt.

Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/baloo.54414/


Tack KS för annonsplatsen!
/Emil
 
Senast ändrad:
Topp