Kevbs
Basic
Tjo och Tjoho! Ännu en tråd om dessa fantastiska klockor - Jag behöver lite hjälp, det är dags för mig att köpa en ny klocka och som många andra har jag fastnat totalt i Omega Speedmaster, Min budget ligger på runt 50k och har även bestämt mig för att köpa NYTT men det står mellan två val :
OMEGA Speedmaster Professional 311.30.42.30.01.005
Eller
OMEGA Speedmaster (Med månfas)
3576.50.00
Min uppfattning om båda dessa modeller är att dem är otroligt fina men har extremt svårt att bestämma mig - Jag har alltid haft en dröm enda sen jag fastnade i armbandsur om att ha en klocka med månfas, så varför inte en Speedmaster med detta? Blir det för plottrigt? Den vanliga klockan (005) Syns mer och mer i min mening men det kanske är enkelheten och originalet som är själva förtjusningen?
Kom gärna med tankar/idéer och en diskussion! Kul att veta vad folk tycker och tänker!
Tack!
Med vänlig hälsning,
Kevin
OMEGA Speedmaster Professional 311.30.42.30.01.005
Eller
OMEGA Speedmaster (Med månfas)
3576.50.00
Min uppfattning om båda dessa modeller är att dem är otroligt fina men har extremt svårt att bestämma mig - Jag har alltid haft en dröm enda sen jag fastnade i armbandsur om att ha en klocka med månfas, så varför inte en Speedmaster med detta? Blir det för plottrigt? Den vanliga klockan (005) Syns mer och mer i min mening men det kanske är enkelheten och originalet som är själva förtjusningen?
Kom gärna med tankar/idéer och en diskussion! Kul att veta vad folk tycker och tänker!
Tack!
Med vänlig hälsning,
Kevin