• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster "First Omega In Space"

Whedda

Rolex
Pris
32000kr
Returpolicy
Ej Retur vid försäljning Face to Face.
Retur enligt överenskommelse vid frakt.
Bilder Skickat
  1. Ja
Min Omega Speedmaster "First Omega In Space" får tyvärr lämna då lite nytt är på ingång i samlingen.
Klockan det rör sig om är Omegas moderna hyllningsmodell till modell CK2998 som på astronaut Walter Schirras handled blev företagets första klocka i rymden. Den kännetecknas av den tidiga designen med raka luggar och en diameter på 39.7 mm vilket gör den lite mer lättburen för de med mindre handleder.

Klockan är fullset från 2017 och kommer på originalbandet i brunt skinn med spänne från Omega. Den går perfekt, är i mycket bra skick och har burits sparsamt (kanske 10 gånger) och främst på ett annat läderband. Klockan är fortfarande under garanti från Omega.

Jag är inte intresserad av några byten i nuläget då jag redan har en annan klocka i åtanke.
Jag kan ses för affär face to face i Stockholm eller skicka klockan med värdepost inom Sverige.
Ingen retur vid försäljning face to face då klockan fortfarande är under garanti.

Pris: 32000 kr

sp_moonwatch_fois_vuecv2_1600x900.jpg

(Bild lånad från Omega)


IMG_6283.JPG
(Klockan på sitt originalband)


IMG_6440.jpg

Klockan har främst burits på ett präglat skinnband vilket gör att originalbandet är i mycket bra skick.
 

Bilagor

  • IMG_6283.JPG
    IMG_6283.JPG
    210.4 KB · Visningar: 2
Topp