- Pris
- 32000
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
En Omega FOIS säljes. Den är uttagen av mig. Uppdaterar med makrobilder i de vinklar som blåser upp avvikelserna som vid vanlig användning knappt kan ses. Sänker priset från 35 till 32
Att anmärka på...
-Har tre små dings på övre vänstra bandhornet som syns i vissa vinklar. Inringat i rött nedan... Hittade även Två små märken på övre högra bandhornet när jag makrofotade som jag inte sett tidigare
-Små märken på ändlänkarna
-Spännet till länken har hairlines men dessa lyckades jag inte fånga på bild.
-Märken efter bandbyte
-Kan i övrigt inte finna något annat
På pluskontot...
-Ingår en Omega 1125 länk med 617 ändlänkar samt 1,5 mm bandstift. Uttagen ny 2018 för 5400kr
-Ingår ett Molequin black grained skinnband. Köpt nytt av mig i November 2018 för 1200kr
-Ingår ett brunt racing strap från Fluco. Köpt nytt av mig för 400kr
-Original brunt OEM Omega strap använt knappt en vecka
-Fullset med allt från inköp inklusive alla boxar samt yttre kartong
-Cert stämplat augusti 2018 vilket innebär 5 års garanti. Uttagen av mig i oktober 2018.
-Håller tiden ca plus 3 spd med tavlan upp
Tack KS för annonsplats...
Att anmärka på...
-Har tre små dings på övre vänstra bandhornet som syns i vissa vinklar. Inringat i rött nedan... Hittade även Två små märken på övre högra bandhornet när jag makrofotade som jag inte sett tidigare
-Små märken på ändlänkarna
-Spännet till länken har hairlines men dessa lyckades jag inte fånga på bild.
-Märken efter bandbyte
-Kan i övrigt inte finna något annat
På pluskontot...
-Ingår en Omega 1125 länk med 617 ändlänkar samt 1,5 mm bandstift. Uttagen ny 2018 för 5400kr
-Ingår ett Molequin black grained skinnband. Köpt nytt av mig i November 2018 för 1200kr
-Ingår ett brunt racing strap från Fluco. Köpt nytt av mig för 400kr
-Original brunt OEM Omega strap använt knappt en vecka
-Fullset med allt från inköp inklusive alla boxar samt yttre kartong
-Cert stämplat augusti 2018 vilket innebär 5 års garanti. Uttagen av mig i oktober 2018.
-Håller tiden ca plus 3 spd med tavlan upp
Tack KS för annonsplats...
Senast ändrad: