- Pris
- 68000kr
- Returpolicy
- Ingen vid F2F, inom 24h vid distansköp om den avviker från beskrivningen
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min Omega Speedmaster Grey Side of the Moon. Uttagen 04 Februari 2015 hos Erikson Urhandel, jag är den förste och ende ägaren. Fullset med allt som var med vid nyköp. Klockan har använts i en rotation och då framförallt de första två åren för att därefter successivt lämna plats till förmån för mindre storlekar på 40mm eller under. Som nyskick trots sina 4,5år på nacken pga. keramikens egenskaper, inga som helst repor eller kosmetiska defekter på boett, spänne, viklås eller safirglasen. Har mestadels burits på ett svart original Omega Solar Impuls gummiband som delar dimensioner med GSOTM och Omegas keramiska viklås, både viklås och gummiband köptes till i efterhand för 11.000kr extra så minimalt med bruksspår på det ursprungliga krokodilband som kom med keramiskt spänne. Uppmätt tidsavvikelse är +2,3spd.
Värt att notera för att efterlikna måndamm (Moondust) som var det tilltänkta namnet för GSOTM har Omega valt att tillverka både urtavla och subdials i sandblästrat 950 platinum (11,09gr)
Pris: Nu 68.000kr eller rimligt bud -70.000kr - Listpriset idag är 112.200kr med keramiskt spänne och 120.800kr med keramiskt viklås, denna har både spännet och viklåset plus gummibandet
Retur: Ingen vid F2F, 24h vid distansköp om den avviker från beskrivningen
Betalning med Swish! F2F i Stockholm för medlemmar med bra referenser eller valfri frakt på köparens bekostnad och ansvar!
Obs! Klockan ligger i bankfack så jag behöver någon dags framförhållning!
FEATURES
Värt att notera för att efterlikna måndamm (Moondust) som var det tilltänkta namnet för GSOTM har Omega valt att tillverka både urtavla och subdials i sandblästrat 950 platinum (11,09gr)
- Klockan monterad på svart Omega Solar Impuls gummiband med GSOTM viklås i keramik och titan som köptes till i efterhand för 11.000kr
- Grått original Omega krokodilband med GSOTM spänne i keramik
- Brunt handgjort krokodilband för viklåset med ett förstämplat hål.
- Ytterbox
- Svart innerbox i pianolack
- Cert med korthållare
- Svart Omega pouch
- Instruktionsbok
- Putsduk
- Hangtag
- Originalkvitto
Pris: Nu 68.000kr eller rimligt bud -
Retur: Ingen vid F2F, 24h vid distansköp om den avviker från beskrivningen
Betalning med Swish! F2F i Stockholm för medlemmar med bra referenser eller valfri frakt på köparens bekostnad och ansvar!
Obs! Klockan ligger i bankfack så jag behöver någon dags framförhållning!
FEATURES
- Self-winding chronograph movement with column wheel mechanism and Co-Axial escapement
- Silicon balance-spring
- 60 hours power reserve
- Chronometer
- Date
- Small seconds
- Tachymeter
- Transparent case back
- Between lugs: 21 mm
- Bracelet: leather strap
- Case: Grey ceramic
- Case diameter: 44.25 mm
- Dial colour: Grey (solid 950 Platinum 11,09gr)
- Crystal: Scratch‑resistant sapphire crystal with anti‑reflective treatment on both sides
- Water resistance: 5 bar (50 metres / 167 feet)
Senast ändrad: