Christophers1
Basic
Börjar själv tycka att det blir lite för många limited edition av Omega... Läs mer på Hodinkee.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns hemma-moddad på något sätt i mitt tycke
Med tanke på att det såldes slut på 20min - 20% kommer försöka kränga det vidare med en vinst.Hur många kommer att försöka köpa för att sälja vidare?
Jag knep en. Men jag ska inte sälja vidare. För min del kommer det definitivt att bli en keeper.Hur många kommer att försöka köpa för att sälja vidare?
Kul! Posta gärna vid unboxing!Jag knep en. Men jag ska inte sälja vidare. För min del kommer det definitivt att bli en keeper.
Men originalet, mk40, sticker ut mer än den här trista kopian gör. Denna har ju inte ens datumvisning medan originalet var en triple calendar med pointer date.Lite väl färgglatt men helt ok tycker jag.
Skulle hellre köpa originalen men varför inte sticka ut lite, särskilt om man är lite yngre.
Datum är bara bökigt enligt mig!Men originalet, mk40, sticker ut mer än den här trista kopian gör. Denna har ju inte ens datumvisning medan originalet var en triple calendar med pointer date.