Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1Jag tycker folk är tråkiga.
Visst klockan faller mig inte i smaken och jag håller med om att Omega gör bort sig med all limited edition's.
MEN att kritisera Hodinkee är helfel!! Det är världens största och mest omtyckta klockblogg och jag skulle vilja påstå att vi (till viss del) har företage som hodinkee att tacka att fler och fler blir en del av denna galenskap,
och på så sätt ökar chanserna för klockindusteins överlevnad. Detta är viktigt i tider där parfymklockor och appleprodukter annars riskerar att ta marknadsandelar och tvinga klockmärken vi älskar till konkurs.
Så vackert skrivetJag tycker folk är tråkiga.
Visst klockan faller mig inte i smaken och jag håller med om att Omega gör bort sig med all limited edition's.
MEN att kritisera Hodinkee är helfel!! Det är världens största och mest omtyckta klockblogg och jag skulle vilja påstå att vi (till viss del) har företage som hodinkee att tacka att fler och fler blir en del av denna galenskap,
och på så sätt ökar chanserna för klockindusteins överlevnad. Detta är viktigt i tider där parfymklockor och appleprodukter annars riskerar att ta marknadsandelar och tvinga klockmärken vi älskar till konkurs.
Detta är en klockmodell, inte en förlängning av Hodinkee.Jag tycker folk är tråkiga.
Jag förstår att alla inte funkar ihop men nu tycker jag att det matas lite väl mycket.Hann du knipa en @Vincentb ?
Bättre än penis Speedyn i alla fallJag förstår att alla inte funkar ihop men nu tycker jag att det matas lite väl mycket.
Klockan var ingen höjdare
Uselt och tröttsamt.Orkar inte mer.
Orkar inte läsa på Hodinkee, och vet att jag riskerar att låta cynisk som fan här..Ful. Men kul för hodinkees grundare och VD Ben Clymer att få göra en reissue på hans speedmaster som han fick av hans morfar/farfar som stod honom nära. Med den klockan började Bens klockrena och således även hodinkees. Så jag köper ändå och respekterar projektet.
Tråden handlar ju om den?Vet ej om detta redan sagts, men en ny LE i samarbete med Hodinkee. Bu eller Bä?
![]()
Min flyttades gubbisTråden handlar ju om den?![]()
Aha, skönt att du inte hade tappat det totaltMin flyttades gubbis![]()
Jo visst är det så. Sen bevisar han (dom) också att det är möjligt genom att sälja slut en frankenstein-speedy på mindre än 20 minuter.Orkar inte läsa på Hodinkee, och vet att jag riskerar att låta cynisk som fan här..
Men Ben vill väl bara tjäna deg?
Gissar på många bokningar från Gråisar och lycksökareJo visst är det så. Sen bevisar han (dom) också att det är möjligt genom att sälja slut en frankenstein-speedy på mindre än 20 minuter.
Ja säkert!Gissar på många bokningar från Gråisar och lycksökare
Detta är en klockmodell, inte en förlängning av Hodinkee.
Nää! Kalla mig konservativ och bakåtsträvare men inget slår en gammal hederlig 005:a
hederlig i bemärkelsen plexiglas och saknar glasbaksida?Inte för att vara konservativ, men när vart en .005 gammal & hederlig?
Redan förklarat i Speedmaster-tråden att jag skippar den LE:nPing @Hasse Varg en LE Speedy!