• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster mark II, 1970, sista prisbump

mr.elcar

Cartier
2-Faktor
Pris
19k
Returpolicy
nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Speedmaster mark II från 1970. Omega ca. 861 som går som den ska. Under min ägo har den fått ett nytt, specialbeställt safirglas (inte mineral som det normalt sett är) samt en custom "see thru display case" så det fina urverket kommer till sin rätt. Givetvis finns originalboettlocket liksom en gammal omegabox och originallänk. Tickar på bra, går ca +3 sek om man ska tro min app.

Säljes eller bytes mot en femsiffrig datejust på länk. Lägger givetvis en slant emellan. Affären görs F2F i Nyköping eller i huvudstaden, alternativt skickas vid försäljning som rek. efter erhållen betalning.

Säljes eller bytes 19,5k. Tack KS för annonsplats
IMG_0766.jpg
IMG_1719.jpg
IMG_1754.jpg
IMG_1818.jpg
IMG_1899.jpg
IMG_2413.jpg
IMG_3483.jpg
 
Senast ändrad:
Topp