• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad OMEGA SPEEDMASTER MARK III "Bild tillagd på urverket" (Prisbump 11/10)

PaulK

Omega
Såld!

Till salu är min OMEGA SPEEDMASTER PROFESSIONAL MARK III.
Klockan ska ha varit genomgången samt uppfräschad med nytt mineralglas enligt förra ägaren, men inget jag har kvitto på.
Har ej kollat amplitud etc, men gjorde ett 24 h test och klockan gick 10 sek för snabbt.

Urtavlan är i ett helt ok skick för åldern, men man ser ett antal ljusare prickar(tex mellan sek 50 &55) samt att subdialsen har små missfärgningar (se bilderna).
Boetten har dings och hairlines men bilderna tycker jag visar mängden.

Urverket är ett Omega cal 1040 med serienumret 34 25xxxx.
Kommer på omega originallänk 1162 med endlinksen 172 som är i helt ok skick med lite stretch.

Gällande byte så är det bara att komma med förslag om det gäller Rolex eller Omega.
F2F möjligt i Göteborg. Kan skickas om så önskas, men köparen står för frakt.
Retur om varan ej är enligt beskrivning.
Pris: 17 000kr, 15500,14000 kr
Nytt pris 11/10: 12000 kr
OBS. Följer även med en omega box (se bild)

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
IMG_0545.JPG
 
Senast ändrad:
Topp