• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Moonwatch (maximalt prispressad).

Patrik72

Basic
Pris
25000kr
Returpolicy
Inom 24tim efter mottagande om skickat. (Du står för returkostnaden).

Inte om affär sker F2F.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag går rakt på sak! Mitt klockintresse har svalnat något och jag har rensat i samligen. Har i stort sett bara denna skönhet kvar. (Länk till mina Ref hittar du längst ner).

Årsmodell: 2005
Ref: 35705000
Bruksmärken finns givetvis.
Ett litet jack på nedre vänstra bandhornet (Se bild).
Justerad till min tunna handled, men extra länkbitar finns upp till 18cm handled.

Säljer min Månklocka till ett pris som är rena kapet. Varför?

Senaste servicen var 2011 (kvitto finns), men den går fortfarande helt utmärkt och allt funkar som det skall. Håller tiden bättre än brorsans COSC-cert Semaster från 2017. Men ifall den nya ägaren vill göra en service så har jag satt priset efter detta.

Jag svarar givetvis på alla dina frågor så gott jag kan, om du har några.

Nu får du inte bara klockan på stållänken med den vita ytterboxen och den lilla röda boxen, pict ,instruktionsmanual och hangtag. (Fullset).

Jag skickar givetvis med en hel del armband:
1st velcroband från GGB i marinblått.
1st Croco läder från Rios.
1st Bundstrap från Rios.
1st brunt läder från MJleather.
1st sailcloth i svart från Rios.

Om så önskas så kan jag även lägga till (utan extra kostnad) den mycket fina och intressanta boken Moonwatch Only. (Då måste du säga till om detta så att jag vet hur jag skall packa alltihop).

Som sagt 25000 Riksdaler, helst via Swish. (Går ej lägre, så förvänta er inte några prisbumpningar).

Tar mig rätten att dra tillbaka annonsen ifall jag ångrar mig plötligt.

Stort tack till KS för möjlighet att annonsera, och till alla medlemmar som gör hela forumet till en trevlig och härlig upplevelse. :)

OBS! Fler bilder kommer snart....

IMG_2518.JPG

IMG_2004.JPG

IMG_7868.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp