Sats Mundin
Basic
- Pris
- 40000
- Returpolicy
- Ingen retur om ej överenskommet.
- Bilder Skickat
- Ja
Först ut, en Omega Speedmaster Professional .005 uttagen 2015 från lettisk AD. Fullservad med bytt fjäderhus hos Bergströms i Nov 2020 då tidigare ägare hade dragit upp den för hårt (kvitto finns på detta). I samband med service byttes hesalit, krona, pushers bl a. Klockan är i använt, men fint skick. Det finns lite hairlines på boetten samt lite repor på baksidan från bandbyte.
Klockan kommer fullset med stora boxen. Tillhörande velcro och nato är helt oanvända. Enda noterbara skadan på boxen är att den absolut yttersta pappers-"sleeven" är tejpad.
Klockan skickas med värdepost inom Sverige och frakten ingår i priset. Generellt ointresserad av byten.
Pris:40.000kr SÅLD
Näst på tur,
Superfin limiterad Seiko SPB149 avyttras till förmån för annat. Full set inkl kvitto från KM Globen juli 2020. Limiterad med nummer 3350/5000.
Det finns spår av användning i form av ett fåtal hairlines på boett och länkens lås, bortsett från detta i perfekt skick. Klockan går som den ska.
Jag skickar även med ett modernt "original tropic strap" i antracitgrått som bara är använt ett par gånger och därmed i riktigt fint skick, nypris ca 900kr.
Skickas med Postnord Rek inom Sverige. Jag står för fraktkostnaden.
Pris:10.500kr
SE ANDRA ANNONSEN.
Klockan kommer fullset med stora boxen. Tillhörande velcro och nato är helt oanvända. Enda noterbara skadan på boxen är att den absolut yttersta pappers-"sleeven" är tejpad.
Klockan skickas med värdepost inom Sverige och frakten ingår i priset. Generellt ointresserad av byten.
Pris:
Superfin limiterad Seiko SPB149 avyttras till förmån för annat. Full set inkl kvitto från KM Globen juli 2020. Limiterad med nummer 3350/5000.
Det finns spår av användning i form av ett fåtal hairlines på boett och länkens lås, bortsett från detta i perfekt skick. Klockan går som den ska.
Jag skickar även med ett modernt "original tropic strap" i antracitgrått som bara är använt ett par gånger och därmed i riktigt fint skick, nypris ca 900kr.
Skickas med Postnord Rek inom Sverige. Jag står för fraktkostnaden.
Pris:
SE ANDRA ANNONSEN.
Senast ändrad: