• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Pro - 1.5 månader gammal

Kleiz

Rolex
2-Faktor
En fantastisk klocka men tyvärr sitter den inte helt bra på mina handleder, alltså får den motvilligt lämna.

Klockan är köpt av svensk AD i Stockholm den 20 juni 2016, skicket är alltså därefter - i nyskick.


Givetvis är klockan fullset, tom. den bruna ytterkartongen är med.

Modellen som sådan behöver kanske ingen närmare presentation men detta är alltså den klassiska månklockan med hesalit och manuellt uppdrag (311.30.42.30.01.005).

Jag har flera referenser, titta gärna i min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/kleiz.39111/

Affär görs med fördel F2F i Malmö-området men kan även skickas (dock efter att pengarna är på mitt konto).

Pris: 30 tkr
Retur: nej
Byten: Endast 14270/114270 är aktuella.



IMG_2322.JPG
IMG_2331.JPG
IMG_2320.JPG
IMG_2321.JPG
 
Senast ändrad:
Topp