• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Pro 3577.50 (Moon to Mars)

Stråkarn

Omega
2-Faktor
På jakt efter annat så säljer/byter bort min månklocka. Klockan är en så kallad Moon to Mars numrerad utgåva uttagen 2006 från Bailey Banks & Biddle i Amerikat. Service gjord på Krons/Nymans Sommaren 2012 och hämtad december 2012 med garanti till 2014-12-03.

När det kommer till ytligt skick så finns det en liten ding på tachymätaren vid klockan 12 som endast syns i visst ljus. På spännet finns små swirls. Annars ytterst fint skick.

Billigaste på Chrono24 är 22k så jag lägger mig på 17.5, med 18 som bytesvärde.
Klockor av intresse skulle helst vara en svart Seamaster, inte en PO.
Dock är jag öppen till förslag, ingen dressare.

(Edit, Klockan finns i Stockholm och vid byte görs affären helst f2f)




 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Jag vill byta men skulle behöva några tusenlappar emellan. Har en Omega seamaster diver 007 limited edition från 2009 i nyskick där enda märkbara användning sitter på spännet (kan enkelt poleras bort). Den har svart urtavla med papper och box och 6 månaders garanti. Annons finns på TTT och jag är belägen i Stockholm. PMa på ttt vid intresse eller sänd iväg ett sms till 0766189132 så ringer jag upp vid möjlig affär. Mvh
 

calzone

Vacheron
E de bara jag som tycker den e snygg ?. Konstigt att ingen har köpt den, jag ville ju byta med min PO men det ville inte du :p. Jävligt bra pris nu !
 

Stråkarn

Omega
2-Faktor
Din PO är riktigt fin, hade varit ett bra byte ;) Men jag klickar inte med dom.
Nu går man ju på knä med det där priset, vill ju ha kvar den på forumet!
På blocket går den högre till kleti å pleti helt klart..
 
Topp