• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster PRO Moonwatch NY

Magnus Karlsson

Breitling
Omega Speedmaster Professional
Moonwatch
REF: 35.70.5000
Köpt hos Svensk Återförsäljare i Göteborg 2013-10-30
Kaliber:1861
Manuellt uppdrag
Storlek: 42mm
Tjocklek:14mm

Garanti kvarstår
Original kvitto finns så klart
Garantibevis
International Warranty Card

Innerbox
Ytterbox
Manual
Omega påse (röd)
dvs. allt som följer med

Klockan har skyddsplast kvar på "glas" och spänne.
Länken är inte använd eller förkortad
Klockan är dock fingrad på inget mer.

Detta är alltså den månklockan med stålbaksida alltså inte den med öppet saffirglas bak, jag anser att denna är den man ska ha.

Orsak till att jag säljer den: Kan inte motivera mig att ha en sån dyr klocka i mitt ekonomiska läge. Köpte den för ett par veckor för sista sparpengarna och har således inte vågat använda den.

Välkommen med mail (gärna seriösa mail med info och telefonnummer m.m.) eller om du är seriös telefon. Ingen prutning eller byten!!

Mitt Pris: 23000kr

Rek pris i Butik 32800kr


Klockan finns i Göteborg och köp sker seriöst på bank eller kontant eller liknande, skickas helst ej. Skulle du vilja möta upp på annan ort kanske vi kan ordna det, jobbar ibland i andra städer, skicka bara ett meddelande

Jag har heller inte klockan hemma och möte måste bokas, jag har heller inga andra klockor eller vidare kunskap om klockor så maila inte frågor om det. Tack för titten!

Byte kan kanske vara tänkbart mot en 1969 eller tidigare likadan..


 
Topp