• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Pro - PB 3

KlockC

Basic
Pris
54000
Returpolicy
Ej retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Hejsan,

Säljer min fantastiska Speedy Pro uttagen i december 2018, med ref 311.33.42.30.01.001. Jag är andra ägaren.

Enligt mig (givetvis partisk) kanske den bästa och mest fullständiga uppsättningen du kan vilja ha till en Speedmaster. Full set med alla tillbehör, stora boxen samt ytterkartong. Utöver originaluppsättningen medföljer även;

  • Omega 1171-länk (sitter just nu på klockan).
  • A.B.P brunt läderband med Omega viklås.

Klockan är främst använd på stållänken, som därmed har en del spår från skrivbordet på claspet (se bilder). Alligatorn och bruna bandet är mycket sparsamt använda, och nato- samt astronautbanden är endast testade på men aldrig använda utöver det.

I och med att klockan har hesalitglas har en del repor samlats ihop (se bilder). Dessa går givetvis att putsa bort om man så önskar. Har försökt ta så "elaka" bilder jag kan.

Jag har inte noterat några tecken på servicebehov.

Skickas enligt önskan på köparens bekostnad och risk, alternativt möts vi upp i Stockholm (referenser ett krav).

PB - 62,000 --> 59,000 --> 56,000 --> 54,000

Allt gott!



Speedy Hög 11.jpeg


Speedy Hög 7.jpeg


Speedy Hög 9.jpeg


Speedy Hög 10.jpeg


Speedy Hög 8.jpeg


Speedy Hög 4.jpeg


Speedy Hög 3.jpeg


Speedy Hög 2.jpeg


Speedy Hög 1.jpeg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp