Laddar...
Nymans Ur 1851 Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

OHPF Omega Speedmaster Pro

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Hotshot, 27 september 2015.

1. Hotshot
    Trådstartare

Hotshot X-Wing Pilot

Då gör vi ett nytt försök då jag ångrade mig senast och drog tillbaka annonsen.

Klockan köptes här på forumet och har varit i min ägo i snart två år. Det är en Omega Speedmaster med ref.3592.50 och cal.863 från ca -93. Klockan har tyvärr inte fått så mycket tid på sistone men jag tycker att den håller tiden helt okej men snabbar sig dock lite och en översyn/service skulle troligtvis vara nyttigt snart. Kronografen fungerar felfritt och nollställer ordentligt. Tyvärr finns ingen servicehistorik.

I min ägo har klockan fått ett par servicevisare bakade så att dem matchar index. Bezelen utsattes för en blekning som gjorde den RIKTIGT ghost. Klockan kommer med dubbla boxar, ett baklock om du inte tycker om safirglaset, manual och dokument på tidigare reparation. Tyvärr inget cert.

Jag finns i Göteborg för f2f och reser mycket till och från Skaraborg. Klockan kan givetvis skickas om så önskas!
    Pris: 20.000
    Retur efter ök.

Tack KS för annonsplats!

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Senast ändrad: 12 januari 2017
Sjöö Sandström