Omega87
Silver
- Pris
- 33000
- Returpolicy
- Ingen.
- Bilder Skickat
- Ja
Det är med sorg i hjärtat som jag nu säljer min Omega Speedmaster Professional 311.30.42.30.01.005 med då den inte fått handledstid på 3 månader så säger saken sig självt. En fantastisk klocka som inte behöver en närmre presentation!
Inköpt den 8 januari 2018 hos Rob E i Stockholm. Kassakvitto finns och garanti kvar! Inga dings eller repor på boett, glas, bezel – spår i form av hairlines finns dock. Se bilder för mer information. Glaset har några mikrosmå (knappt synbara) repor vilket förväntas när det är hesalit. Som förväntat finns små hairlines på och under sidan av länk samt claspen. I övrigt är klockan nära nyskick.
Ingen mätning av gångtid har gjorts och upplever heller inga gångfel. Klockan dras upp fullt och tickar på utan problem. Kronografen fungerar felfritt och nollställer galant och precist.
Omega Speedmaster Professional 311.30.42.30.01.005
Pris: 33 000 SEK
Betalningssätt: Swish
Klockan finns i Malmö med omnejd. Kan skickas med värdefrakt där köparen står för risken. Retur: Ingen retur.
Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/omega87.61306/
Inköpt den 8 januari 2018 hos Rob E i Stockholm. Kassakvitto finns och garanti kvar! Inga dings eller repor på boett, glas, bezel – spår i form av hairlines finns dock. Se bilder för mer information. Glaset har några mikrosmå (knappt synbara) repor vilket förväntas när det är hesalit. Som förväntat finns små hairlines på och under sidan av länk samt claspen. I övrigt är klockan nära nyskick.
Ingen mätning av gångtid har gjorts och upplever heller inga gångfel. Klockan dras upp fullt och tickar på utan problem. Kronografen fungerar felfritt och nollställer galant och precist.
Omega Speedmaster Professional 311.30.42.30.01.005
- Klocka på nedkortad originallänk Månpresentations-klockbox innehållande:
- 2 st. oanvända länkbitar med 4 skruvar
- 4 st. oanvända bandstift
- Oanvänt Natoband
- Oanvänt Velcro-band
- Instruktionsbok
- Stämplat och daterat internationellt garantikort
- Pictograms
- Lupp
- Medalj
- Bandverktyg
- Tag med pris
- Katalog om Speedmasterns historia
- Katalog om bandbyte
- Oskadad Ytterbox (transportkartongen)
- Värderingsintyg värde 1 500 SEK (krävs av de flesta försäkringsbolag!)
- Oanvänt Omega resetui värde 250 SEK
- Oanvänt Polywatch värde 150 SEK
- Rob Engström service-pouch
- Rob Engström-penna
Pris: 33 000 SEK
Betalningssätt: Swish
Klockan finns i Malmö med omnejd. Kan skickas med värdefrakt där köparen står för risken. Retur: Ingen retur.
Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/omega87.61306/
Senast ändrad: