• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Professional 005 2019

Marksan

Silver
2-Faktor
Pris
42000
Returpolicy
Enbart om någonting i annonsen inte stämmer. Klockan är under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu är min Omega Speedmaster Professional Moonwatch 005 från 2019. Jag är andra ägaren, köpte klockan på forumet våren 2020. Klockan togs ut i februari 2019 hos Eriksons Urhandel och har alltså nästan 3 år garanti kvar.

Klockan kommer fullset med den stora boxen, inklusive orginalkartongen och alla tillbehör. Länk och natobandet har enbart används några gånger och är i nyskick; jag har haft klockan på läderband. Velcrobandet har inte används. Klockan är i bra skick, men den har används så det finns förstås en del hairlines och små märken, och märken på baksidan av bandhornen pga bandbyten. Plexit ser bra ut.

Vid snabb affär ingår en Forstner flatlink (se sista bilden)! Postens Värde inom Sverige ingår. Betalning med swish. Förbehåller mig rätten att ångra mig, men inte under pågående affär.

IMG_6366.jpg

IMG_6367.jpg

IMG_6365.jpg

IMG_6370.jpg

IMG_6368.jpg

IMG_6372.jpg

IMG_6373.jpg

Och med Forstner flatlink:
IMG_5633.jpeg

Min GG tråd: https://klocksnack.se/threads/marklubb.126581/#post-3639167. Tack till KS för annonsplatsen!

Bilagor

• IMG_6369.jpg
    IMG_6369.jpg
    294.9 KB · Visningar: 34
Tillbaka
Topp