• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Professional .005 *Prisbump 39k

MrIronMike

Panerai
Pris
39 000 SEK
Returpolicy
Nej, klockan är under garanti och pengarna ska gå till ny klocka
Bilder Skickat
  1. Ja
Mycket tankar och funderingar, men nu ska jag nog sälja min speedy för att köpa nästa klocka.

Omega Speedmaster .005
Inköpsdatum: Uttagen ny av mig från Erikssons Urhandel 25/4-2019
Garanti: 5 år från inköpsdatum
Fullset (kartong, yttre och inre box, sleeve, cert, hangtag, Omega Verktyg, NATO och Velcro etc etc)
Skick: Nästan använd dagligen sedan inköp, helt enkelt använt skick. Fungerar självklart felfritt och under garanti. Finns märken från bandstiften (när jag bytt till NATO) på bandhornen. Hesalite har fått ett nagg (se bild klockan två) och är repigt, vilket har varit svårt och ofrånkomligt. Har försökt ta bilderna så allt framhävs så tydligt som möjligt. Byta hesalite kostar runt 1500 sek tror jag om man stör sig på det alternativ använda polywatch.


Affär görs endast F2F (Stockholm) då boxen är stor och tung att skicka, då kan även man se skicket på klockan. Betalning görs via swish.:)


IMG_5188.jpg

bild 2.jpg

baksida.jpg

IMG_5189.jpg

Skärmavbild 2021-02-21 kl. 15.35.04.png

Skärmavbild 2021-02-21 kl. 15.35.19.png

Skärmavbild 2021-02-21 kl. 15.35.35.png

Skärmavbild 2021-02-21 kl. 15.35.43.png

Skärmavbild 2021-02-21 kl. 15.45.29.png


Vanligt ljus / bilder på klockan.
Skärmavbild 2021-02-21 kl. 15.35.54.png



C9C35DAB-7464-461A-BBEE-BF49146ECCFD.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp