• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Omega Omega Speedmaster Professional .005

Tally-ho

Basic
Pris
50000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Tänkte sälja min Omega Speedmaster Professional med referens 311.30.42.30.01.005

Klockan servades hos Nordic Swatch Group i Stockholm den 2023-12-29, så det finns fortfarande garanti kvar på servicen.
Servicen gjordes genom Urteknik i Skövde som i sin tur skickade klockan vidare till Nordic Swatch Group, därför står det Urteknik på kvittot.

Jag har köpt klockan begagnad face to face hemma hos en medlem här på forumet.
Enligt garantikortet så är den uttagen 2018.

Den kommer komplett så som den gjorde från fabrik:
  • Klocka
  • Extra länkbit
  • 4x sprintar
  • Garantikort
  • Pictograms
  • Korthållare
  • Instruktionsbok + bok kring historien om klockan
  • Box
  • Yttre box
  • Den yttersta pappkartongen som de skickas i
  • Bandverktyg + skydden till detta
  • 2x Natoband
  • Lupp
  • Tag
  • Brevvikt (eller vad det är...)

Har jag glömt något av vad som kommer med så uppdaterar jag.

Skicket på klocka och tillbehör är bra. Klockan har de ganska vanligt förekommande spåren av användning på länk och spänne, och det finns även spår från bandbyte på baksida av bandhornen. Har försökt att få med så mycket det går på bilderna, och jag återkommer gärna med fler bilder eller filmer.

Betalning genom Swish.
F2F över en kaffe på ett café runt Alingsås, Lidköping, Skövde, Trollhättan eller så går nog att ordna. Vi kommer överens om något, det ska kännas säkert för oss båda två.
Jag står annars för frakten.

Hör av er om ni har några frågor eller önskar fler bilder eller filmer.

Vänligen,
Tally-ho
IMG_7426.jpeg
IMG_7427.jpeg
IMG_7428.jpeg
IMG_7429.jpeg
IMG_7431.jpeg
IMG_7433.jpeg
IMG_7435.jpeg
tempImageiQv2gF.png
tempImagepI6rve.png
tempImagexfi5Hl.png