• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Professional 3570.50 Moonwatch *Nytt pris 1/6*

nissehult

Patek
2-Faktor
Nu har du chans att få köpa en klassisk klocka och vara med i KS mysigaste tråd där varje dag känns som en tisdag. Jag säljer min Omega Speedmaster Professional, "Månklockan", med ref 3570.50. Detta är den klassiska modellen med plexiglas och det NASA-certifierade manuella 1861-verket. Klockan mäter 42mm i diameter.

Jag plockade ut klockan hos svensk AD vid årsskiftet 2013/2014 och den kommer med box, cert, tag, etc. Den vita boxen har ett litet märke i övre högra hörnet, se bilderna.

Klockan ha använts av mig och klockan är mycket gott skick för att vara en 2,5 år gammal bruksklocka. Plexit är fritt från repor vad jag kan se. Spännet har lite märken från jobbets skrivbord, och boetten har märken från länken där länken möter boetten - något som inte syns när länken sitter på. Se bilderna för detaljer och hör av dig om du har några frågor eller vill ha fler bilder. (Serienumret har retuscherats bort på bilderna...)

Pris: 26000:-
Nytt pris: 25000:-

F2F i Linköping är trevligt. Klockan kan skickas. Retur inom 24h om klockan inte är som beskriven. Ingen retur vid F2F.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG
 
Senast ändrad:
Topp