• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Omega Speedmaster Professional Moonwatch CK2998

Pris
70.000 SEK
Returpolicy
Enl. överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Låter nu denna otroligt fina och bekväma limiterade utgåva av Omega vandra vidare till en ny ägare då ny klocka ska införskaffas och något måste bort.

Vi har följande:

Modell: Omega Speedmaster Professional Moonwatch (CK2998)
Limiterad utgåva om 2998 exemplar (homage till 1959s dito)
Årsmodell: 2016
Kaliber 1861 (manuell uppvridning)
Mäter: ca 39,7mm (sitter väldigt bekvämt på en "normalstor" handled)
48h gångreserv
Vit/silver urtavla med blå subdials - "urläcker"

mer info: https://www.omegawatches.com/watche...es/speedmaster-ck2998-limited-edition/product

Klockan har jag använt i rotation med andra klockor och bedömer skicket som väldigt gott, men med få och små "dents" som går att polera bort om man önskar det.
Kommer med komplett set - vilket för limiterade utgåver brukar utlova lite mer exklusiva material/tillbehör, vilket jag också bedömer vara fallet med denna klocka.
2 Omega originalband medföljer, ett i blått alligatorläder med Omegas trevliga viklås, samt 1 originalband i blått alligatorläder med bygellås.

Se bilder för skick och omfattning.

Pris: 70.000 SEK (Swish)
Affär görs upp F2F, alternativt skickas på köpares bekostnad och risk efter betalning registrerats på mitt bankkonto

Vid frågor eller önskemål om fler bilder dra iväg ett meddelande.

IMG_0073.jpg
Omega 2.jpg
Omega 3.jpg
Omega 4.jpg
Omega1.1.jpg
Omega1.2.jpg
Omega1.jpg

Tillbaka
Topp