DonGiovanni
Basic
- Pris
- 70000
- Returpolicy
- Enl. överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Låter nu denna otroligt fina och bekväma limiterade utgåva av Omega vandra vidare till en ny ägare då ny klocka ska införskaffas och något måste bort.
Vi har följande:
Modell: Omega Speedmaster Professional Moonwatch (CK2998)
Limiterad utgåva om 2998 exemplar (homage till 1959s dito)
Årsmodell: 2016
Kaliber 1861 (manuell uppvridning)
Mäter: ca 39,7mm (sitter väldigt bekvämt på en "normalstor" handled)
48h gångreserv
Vit/silver urtavla med blå subdials - "urläcker"
mer info: https://www.omegawatches.com/watche...es/speedmaster-ck2998-limited-edition/product
Klockan har jag använt i rotation med andra klockor och bedömer skicket som väldigt gott, men med få och små "dents" som går att polera bort om man önskar det.
Kommer med komplett set - vilket för limiterade utgåver brukar utlova lite mer exklusiva material/tillbehör, vilket jag också bedömer vara fallet med denna klocka.
2 Omega originalband medföljer, ett i blått alligatorläder med Omegas trevliga viklås, samt 1 originalband i blått alligatorläder med bygellås.
Vi har följande:
Modell: Omega Speedmaster Professional Moonwatch (CK2998)
Limiterad utgåva om 2998 exemplar (homage till 1959s dito)
Årsmodell: 2016
Kaliber 1861 (manuell uppvridning)
Mäter: ca 39,7mm (sitter väldigt bekvämt på en "normalstor" handled)
48h gångreserv
Vit/silver urtavla med blå subdials - "urläcker"
mer info: https://www.omegawatches.com/watche...es/speedmaster-ck2998-limited-edition/product
Klockan har jag använt i rotation med andra klockor och bedömer skicket som väldigt gott, men med få och små "dents" som går att polera bort om man önskar det.
Kommer med komplett set - vilket för limiterade utgåver brukar utlova lite mer exklusiva material/tillbehör, vilket jag också bedömer vara fallet med denna klocka.
2 Omega originalband medföljer, ett i blått alligatorläder med Omegas trevliga viklås, samt 1 originalband i blått alligatorläder med bygellås.
Senast ändrad: