• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Professional - Moonwatch

McManaman

Cartier
Hej!
Säljer nu min speedmaster som jag haft i snart ett år. Alltså utplockad 2015 och med ett års garanti kvar. Fullset med nya stora boxen.
Klockan har lite repor på insidan av bandhornen efter en del länk- och bandbyten, i övrigt är den i kanonskick. Länken är knappt använd eftersom jag har köpt till en 1171-länk. (Säljs separat efter att klockan är såld, alt ihop med klockan. Pris 2800.)
Klockan går ca 15s för snabbt per dygn, plus att kronografens minutvisare inte nollställer hundraprocentigt. Detta är garanti-saker, men pga att jag inte vill vara utan klocka så har jag inte tagit tag i att åtgärda detta.
Jag gör helst upp affär f2f och i Växjö. Kan även tänka mig att köra för möte i södra Sverige om det skulle passa logistiskt med övrig planering i sommar. Kan i sista hand även tänka mig att skicka. Pris 31k.
Betalning swish. Ingen retur. Byten: Rolex Explorer 36mm.
Inga problem att ta fler bilder om så önskas.
Jag skriver detta fortfarande full av rus efter Islands seger mot England, så hojta till om jag har missat något!
image.jpeg
 
Topp