• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Professional uttagen 2016

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Efter mycket ångest och förhalande är det dags att försöka skiljas från denna skönhet...
Som rubriken lyder är det en Speedmaster som jag tog ut hos Bergströms i Göteborg i början av året. Självklart med stora boxen. Allt som ingick vid köp följer så klart med. Original natoband och velcro är aldrig använda. Länken är endast använd ett fåtal ggr eftersom jag föredrar att bära den på nato eller läder. Detta har dock medfört mindre repor på undersidan av bandhornen. I övrigt är boetten i mycket fint skick. Det finns ett litet märke i hesaliten som jag försökt fånga på bild efter bästa förmåga. Affär görs med fördel f2f i Göteborg. Ingen retur denna gång.
28500:-
IMG_2161.JPG

IMG_2280.JPG

IMG_4520.JPG

Tack till KS som gör det möjligt att annonsera!
 
Topp