• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Professional

Matsfuhre

Basic
Pris
29500
Returpolicy
Om annons inte stämmer.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Dags för mig att sälja min grymt snygga Omega Speedmaster Professional Moonwatch ref.nr 145.0022 från 2005.
Jag köpte den här på KS 2016 och den fungerar fint, sparsamt använt och låter bilderna tala för sig självt.

Uppdatering: Kronografen som tidigare nämnt hade problem att nollställa sig, är nu lagad och fixad hos Stjärnurmakarna. Kvitto på detta finns och medföljer såklart.

Den sitter på en clean länk men medföljer även 2 st läderband, se bilderna nedan.
Medföljer tillbehör som låda, box, äkthetsintyg och extra länkbitar.

Finns i Stockholm.
Pris 29500.
Tack KS för Annonsplats.
/

KS5.jpg

Bilagor

• KS1.jpg
    KS1.jpg
    74 KB · Visningar: 10
  • KS7.jpg
    KS7.jpg
    287.5 KB · Visningar: 11