• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Reduced

Till salu är min underbart älskade Omega Speedmaster Reduced. Den mest underskattade av dem alla, men min klippa. Väckte kärleken för Speedmaster hos mig, och längtar tills nästa kommer på besök!
babd8025-f2b2-43b4-b9a8-1f3ac10900e4

EeL27Ye.jpg

Objektet till salu är i väldigt fint skick, och är någon av de allra tidigaste referenserna som Reduced kom i. Servicehistorik finns ifrån November förra året. Fin och jämn patina, är villig att beta visarna är originala även ifall minutvisaren är snäppet mörkare än resterande patina. De vassa och kurviga kanterna är fortfarande kvar i allra högsta grad, likaså original-finishen.

VPJzbKj.jpg


Pris: 14.000:- inkl REK alt f2f Malmö/Vellinge
Byte: Diverse dykare och kronografer. Tudor BB/Pelagos Gen 1
Retur: 24h oavsett anledning. Köpare står för REK.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/framtidenskrig.72754/

rc7kqC9.jpg

v9sdP0K.jpg

Frågor? Tveka inte på att höra av er, diskuterar gärna pris eller byten, uppfattning av klockan m.m
 
Topp