• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster "Sapphire sandwich" 2014

MickJ

Basic
Hej,
Till salu är en Omega Speedmaster ”Sapphire Sandwich” 3573.50
Inköpt av mig oktober 2014. Uttagen från italiensk AD.
Inlämnad för garantireparation 2016-01, där delgenomgång gjordes. Papper på detta finns.
I samband med detta byte jag även tavlan till den bruna (ser svart/grå i de flesta lägen dock). Bytet utfördes av AD som även gjorde en täthetsservice. (Papper på detta finns).
Den svarta original tavlan medföljer.

Klockan har spår av bruk. Har försökt visa detta väl i bilder. Repor och dylikt skulle jag inte kategorisera som djupa dings, utan går att polera bort i samband med service.

Baksidan av bandhornen visar spår av bandbyten, se bilder. På länken finns repa som är ngt djupare än hairline, se bild.

Ytterboxen av ”kartong” har lite transport skador, innerbox (den röda) i fint skick.
Papper och hangtag medföljer, se bild.

Pris: 23k inkl frakt inom sverige.
IMG_0900.JPG
IMG_0901.JPG
IMG_0902.JPG
IMG_0904.JPG
IMG_0905.JPG
IMG_0906.JPG
IMG_0907.JPG
IMG_0908.JPG
IMG_0909.JPG
IMG_0910.JPG