- Pris
- Sista PB 145000
- Returpolicy
- Ingen retur då klockan är ny/oanvänd, inom garanti och affär sker F2F.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Säljer min Omega Speedmaster Silver Snoopy Award 50th Anniversary som jag köpte ny från svensk AD i slutet av 2023. Klockan är oanvänd och endast testad på handleden vid inköpstillfället. Kommer med allt som kom med klockan från AD.
Sista PB:179.000:- 169.000:- 165.000:-, 159.000:- , 150.000:-, 145.000:-. Nu är priset riktigt bra. Hittar du en billigare, sänd pm
Föredrar ren försäljning, men stänger inte dörren för byte om rätt klocka/deal dyker upp. Testa. Främst byten upp till ca 50K och förutsätter givetvis ett fair mellanpris.
Uppskattar en trevlig F2F affär. Klockan och jag finns i Gbg, men reser regelbundet till Sthlm/Cph/Oslo.
Sänd PM om du har några frågor eller är intresserad.
Ref till tidigare KS affärer:
Tack KS för trevligt forum och annonsplats!
Säljer min Omega Speedmaster Silver Snoopy Award 50th Anniversary som jag köpte ny från svensk AD i slutet av 2023. Klockan är oanvänd och endast testad på handleden vid inköpstillfället. Kommer med allt som kom med klockan från AD.
Sista PB:

Föredrar ren försäljning, men stänger inte dörren för byte om rätt klocka/deal dyker upp. Testa. Främst byten upp till ca 50K och förutsätter givetvis ett fair mellanpris.
Uppskattar en trevlig F2F affär. Klockan och jag finns i Gbg, men reser regelbundet till Sthlm/Cph/Oslo.
Sänd PM om du har några frågor eller är intresserad.
Ref till tidigare KS affärer:
Tack KS för trevligt forum och annonsplats!
Senast ändrad: