- Pris
- 950
- Returpolicy
- Endast om så avtalas
- Bilder Skickat
- Ja
Blir en catch and release på detta svarta nato från Omega av särskilt lyxig karaktär. Textilen är täckt undertill av en coating som gör att klockan sitter sjukt skönt på armen och inte halkar runt. Extremt kvalitetsarmband helt enkelt. Om min klocka vore svart skulle jag aldrig sålt det, men köpte det på chans till en klocka med blå tavla och då blev matchningen inte bra nog. Bör vara perfekt till en Speedy eller svart Seamaster, bl.a. Passar lug på 21mm men ska enl obekräftad uppgift passa 20mm också, inget jag kan ta gift på dock
Använt totalt 4 timmar för att testa av mig och därmed såklart toppskick. Förra ägaren hade endast öppnat förpackningen. Originalplasten runt medföljer.
PRIS: 950 kr inkl brevporto (köparen får lägga till rekpris om du vill ha försäkrad lev)
(tidigare: 1100 kr)
Inspiration här:
Använt totalt 4 timmar för att testa av mig och därmed såklart toppskick. Förra ägaren hade endast öppnat förpackningen. Originalplasten runt medföljer.
PRIS: 950 kr inkl brevporto (köparen får lägga till rekpris om du vill ha försäkrad lev)
(tidigare: 1100 kr)
Inspiration här:
Bilagor
Senast ändrad: