• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Tank

oskarponken

Panerai
Skaffade denna till ett bröllop men har lite svårt att hitta tillfällen för användning vilket är synd på en fantastisk klocka i ett underbart fint skick. Önskar därför helst byta mot något annat roligt, gärna Omega, Tag Heuer, Longines eller Oris. Bara chocka mig med förslag.

Bilderna är snodda från tidigare ägare vilket jag hoppas är ok. Sitter nu på ett svart Hirsch med viklås, även länk och brunt läder följer med. Extra hål är gjorda i banden för mina tandpetarsmala handleder. Bytesvärde eller Försäljningspris nu 5500 och returrätt oavsett anledning inom 48h. Referenstråd finns.

IMG_20141117_153754_1%20%282%29.jpg

IMG_20141118_094345_1%20%282%29.jpg
 
Senast ändrad:
Topp