• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega vad?

Filip_Skoog

Breitling
Hej!

Behöver hjälp med klocka enligt bild. Omega från 50-talet. Någon som vet vad modellen heter och vad värdet kan vara? Bra skick, allt utom band original.
 

Bilagor

  • Screenshot_2014-10-24-07-58-55_1.jpg
    Screenshot_2014-10-24-07-58-55_1.jpg
    54.2 KB · Visningar: 158

Mr Chance

Kalmar
Hej!

Behöver hjälp med klocka enligt bild. Omega från 50-talet. Någon som vet vad modellen heter och vad värdet kan vara? Bra skick, allt utom band original.

Tror att Ariste kan hjälpa dig. Men han kollar bara vintagedelen ;)

Fin klocka och är det inget extremt ovanligt med den skulle jag tro att den betingar ett värde på 1500-3000. Men som sagt, Ariste kan bättre än jag.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Tror att Ariste kan hjälpa dig. Men han kollar bara vintagedelen ;)

Fin klocka och är det inget extremt ovanligt med den skulle jag tro att den betingar ett värde på 1500-3000. Men som sagt, Ariste kan bättre än jag.
Tjena, finns många som har bättre koll men nu pingade du mig så...;)...tycker estimatet är bra, gissningsvis sitter det ett kaliber 26x i men bäst att skruva/poppa av boettlocket och notera refnummer och verkinfo. Snygg!
 
Topp