Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du ärligt säga att du letade efter en lämplig plats att ställa denna fråga?Hej.Någon som vet ett ca värde på denna klocka
Vad är det för ton du tar till? Du använder dig av ett forum där folk ställer upp och hjälper till helt utan kostnad. Då kan man faktisk kräva att du lägger 5 min på att se hur forumet fungerar. Du har inte gjort det och det är lite respektlöst. Speciellt med ditt inlägg ovan.Vad är det för jävla svar på en ställd fråga?
Vänligen kom ner på jorden eller lämna forumet.Pretentiösa snorkfröknars svar undanber jag mig
Neh, var väl lika fel då. Det kan ju hända, men de efterföljande svaren lämnar lite att önska.Haha, du hjälpte honom i november 2017 @Aurum, så då visste han vart man skulle posta i alla fall!
Sant, det var visst i sin egen tråd. Menade mest att han inte ens verkar minnas att han fått hjälp först, även då utan att vara särskilt trevlig eller tacka för sig.Neh, var väl lika fel då. Det kan ju hända, men de efterföljande svaren lämnar lite att önska.