Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror professional är aningen för stor för min handled, därav har jag fått ögonen för en 39mm's reduced iställetProfessional?
speedmaster
Fel ordval, men är helt enkelt intresserad av en reduced då den inte är lika stor på handleden som professional. Sen skiljer priset på klockorna sig åt väldigt mycket"Investera" inte i en reduced...
Fel ordval, men är helt enkelt intresserad av en reduced då den inte är lika stor på handleden som professional. Sen skiljer priset på klockorna sig åt väldigt mycket
Förstår hela grejen med att den inte riktigt klassas som en "speedmaster". Kan du kanske ge något mer givande om vad som är fel med klockan utöver att du tycket den är ful ?Det är värt varenda krona extra... Reduced är ful, fel och fel....
Ärligt talat så är reduced en av de fulare klockorna och professional en av de snyggaste klockorna.Fel ordval, men är helt enkelt intresserad av en reduced då den inte är lika stor på handleden som professional. Sen skiljer priset på klockorna sig åt väldigt mycket
All eloge till klockan, men nu är det så att jag redan nu hoppar från en prisklass där jag äger en vintage seamaster till en betydligt mycket dyrare klocka. En professional hittar man väl inte under 40 tusen?Ärligt talat så är reduced en av de fulare klockorna och professional en av de snyggaste klockorna.
Studera detaljerna så ser du att det är enorm skillnad.
Vill du ha en mindre Speedy, kolla in FOIS på 39.7mm
Speedy Pro på liten handled (funkar bra):
![]()
Du får en i princip ny för 30All eloge till klockan, men nu är det så att jag redan nu hoppar från en prisklass där jag äger en vintage seamaster till en betydligt mycket dyrare klocka. En professional hittar man väl inte under 40 tusen?
Roligare att starta en egen tråd dåOm du inte provat proffesional än så gör det! Annars finns ju FOIS!
För övrigt var det en riktig skit trådstart! Finns redan massa trådar om reduce om du söker. Plus en egen tråd för speedmaster där det finns massa info!
Ursäkta om jag håller lite dålig koll, men en sån fois som du skriver om, vilken prisklass ligger en sån modell på?Du får en i princip ny för 30
Och den håller värdet. Kör.
SööööööööööööööööökRoligare att starta en egen tråd då
Ursäkta om jag håller lite dålig koll, men en sån fois som du skriver om, vilken prisklass ligger en sån modell på?
Vad vore forumet utan nya trådar?Okej, då slutar vi svara på den här tråden och hänvisar till sökfunktionen.
Alright?
Vad vore forumet utan nästan-2000talister som tycker att alla andra ska göra deras läxa?Vad vore forumet utan nya trådar?![]()
Vad är poängen med att bara läsa inlägg? Försöker ju nå 20 inlägg och anser att detta är det bästa sättet. Om du inte vill bidra, då kan du tagga till någon annan tråd ^^Vad vore forumet utan nästan-2000talister som tycker att alla andra ska göra deras läxa?
Bra att du erkännerVad är poängen med att bara läsa inlägg? Försöker ju nå 20 inlägg och anser att detta är det bästa sättet. Om du inte vill bidra, då kan du tagga till någon annan tråd ^^
Finns 2st FOIS ute till salu på Klocksnack just nu:Roligare att starta en egen tråd då
Ursäkta om jag håller lite dålig koll, men en sån fois som du skriver om, vilken prisklass ligger en sån modell på?
Grymt, kännetecknas fois modellen av att komma på läderband? Är främst ute efter en med stållänk.Finns 2st FOIS ute till salu på Klocksnack just nu:
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-fois.92446/#post-2307556
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-first-omega-in-space.89279/
Här hittar du tidigare säljannonser: https://klocksnack.se/search/7680140/?q=first+omega+in+space&o=date&c[node]=11
In på hyllan med dig nuVad vore forumet utan nästan-2000talister som tycker att alla andra ska göra deras läxa?
Ja, den kommer enbart på läder. Jag håller med de andra som skrivit - kika på en professional om du vill ha länk. Du kommer inte ångra dig, den är mycket bättre på alla sätt och vis än reduced. Välkommen till Speedmaster tråden för 550-sidor med bilder och info: https://klocksnack.se/threads/Ω-speedmaster-tråden.45409/page-550Grymt, kännetecknas fois modellen av att komma på läderband? Är främst ute efter en med stållänk.