• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ommålad Omega hos Bukowskis?

Jag brukar försöka undvika att gissa så mycket, risk att det fanns varianter, men ska det inte vara "fishhook-S" på denna?

Ska egentligen inte uttala mig, men..........
/j
10258210_fullsize_jpg_2 892_×_2 892_pixlar.jpg

Ommålad, om de nu inte har en udda sämre variant med nytt tryck av en redan existerande design.

Hoppas det inte är en av experterna som uttalat sig.

Ommålad, om de nu inte har en udda sämre variant med nytt tryck av en redan existerande design.

Hoppas det inte är en av experterna som uttalat sig.
Det är tjejen som är angiven som katalogiserare för aktuellt objekt som jag mailat med. Vem hennes kollega är, som hon har rådfrågat, kan jag dock inte svara på.
Synd för klockan är ju annars väldigt fin.

Det är tjejen som är angiven som katalogiserare för aktuellt objekt som jag mailat med. Vem hennes kollega är, som hon har rådfrågat, kan jag dock inte svara på.
Synd för klockan är ju annars väldigt fin.
Yes, Jumbos är rätt revliga men de tidigaste 34 mm med skruvboett är ändå lite tuffare med sina breda bandhorn med fasning.

Tillbaka
Topp