Hej! Jag skulle vilja få lite hjälp av någon som kan HMT mer än mig. Jag skulle vilja veta om det finns någon chans att dessa har omålade tavlor eller om det är målat? Jag har köpt dessa på Ebay, en från Bulgarien och andra från Indien, båda hävdar original men som jag sett i 98% av fallen är det oftast inte fallet. Boettlocket ser nyare ut på svarta, men misstänker att den är tillverkad senare också..
När jag köpte dessa gick jag mycket efter vad för andra klockor de sålde samt omdömen, och försökte jämföra lite med andras på nätet, men jag är som sagt ingen expert. Det är inte hela världen om det visar sig vara ommålat eller utbytta delar då jag inte la mer än några hundringar, men hade varit kul att äga en helt original.
När jag köpte dessa gick jag mycket efter vad för andra klockor de sålde samt omdömen, och försökte jämföra lite med andras på nätet, men jag är som sagt ingen expert. Det är inte hela världen om det visar sig vara ommålat eller utbytta delar då jag inte la mer än några hundringar, men hade varit kul att äga en helt original.