• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omrösning Rolex 16570 GMT-visare

Hur använder du GMT-visaren?

  • 24h

    Röster: 16 50.0%
  • Annan tidszon

    Röster: 9 28.1%
  • Har den där röda visaren en funktion?

    Röster: 7 21.9%

  • Totala väljare
    32

cjperry

Audemars
2-Faktor
Eftersom GMT-visaren på ref 16570 ursprungligen var tänkt för speleologer(grottforskare) som hade svårt att skilja på dag och natt så blev jag nyfiken på hur ni använder den. Själv har jag den inställd för att visa 24h eftersom jag inte har något behov av en annan tidszon.
 
Har haft den på 24a timmars men nu har jag inte orkat ställe den efter att jag hade klockan liggandes lite väl länge.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
När jag hade min 16570 brydde jag mig inte första månaden. Den visade någon random tidszon. Resten av ägandet körde jag 24h
 

meo_swe

Audemars
Nu har jag ingen 16570 (än).
Men på de gmt jag har visar extravisaren syrrans tid (Indonesien) eller hemmatid om jag är ute och reser.
 

Wboy

Panerai
För att alltid veta att jag ställer datumet till rätt PM eller AM. Pain in the ass med klockor som inte har GMT visare...
 
Topp