• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

omröstning KS junkie

Hur många timmar per dag spenderas på KS i genomsnitt


  • Totala väljare
    142

Rookien

Panerai
Hej,

Har sedan jag gick med i KS blivit oerhört mer klockintresserad och mycket av tankeverksamheten går till just klockor mm. Det är väldigt roligt, och KS har verkligen hjälpt till att skapa dels ett ökat intresse men även en ökad kunskap kring klockor i allmänhet. KS är grymt!

Har även märkt att KS är i princip den enda siten som går varm, och suget efter KS kommer så fort man vaknar.
Undrar därför hur mycket tid ni andra lägger på KS:)

//
 

Båtkocken

Panerai
2-Faktor
Datorn har för vana att stå på hela tiden när jag är hemma med ett antal flikar uppe, däribland KS så det blir en hel farm med getögon som slängs här. Annars finns ju mobilen nära till hands som tur är.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
En av flikarna på datorn, på mobilen är det nog topp 3. Men nu har jag ju semester :) men annars blir det lite utspritt beroende på hur mycket man har att göra.
 

Syven

Panerai
2-Faktor
Måste erkänna att jag tillbringar mycket tid på ks. Frågar ni min fru, förmycket...
Speciellt på på och sälj. Men jag jagar mitt nästa köp så då är det väl befogat:angel:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Ständigt uppkopplad på KS via min smartphones webläsare. Svårt att bedömma hur mycket tid som läggs ner men jag går in under korta stunder med kanske lite tätare intervaller och kollar läget under dagen/kvällen. Men de dagar/kvällar man jobbar kan det inte bli alltför mycket KS-surfande förrutom på rasten. runt 1-2h är min röst.
 

Icaras

Rolex
Blir väl ett par timmar om dagen, är åtminstone inne så mycket att alla trådar inklusive dess inägg blir lästa innan jag går till sängs ;)

Somnar till KS med mobilen på magen och det första jag gör när jag käkar frukost är att undersöka om jag missat något under min sömn :p
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Blir väl en hel del, men finns inte så mycket annat kul att hänga på. Kvalité > kvantitet.
Ständigt uppkopplad!
 
Topp