• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

omröstning KS junkie

Hur många timmar per dag spenderas på KS i genomsnitt


  • Totala väljare
    142

jandan

Panerai
Alldeles för mycket, man är inne mest hela tiden, mer eller mindre aktivt. men någon timme per dag blir det nog.
 

Randel

Cartier
Väldigt svårt att uppskatta tiden, men det är det första jag kollar på morgonen, kollar alltid i samband med lunch, alltid när jag kommer hem från jobbet, det sista innan jag lägger mig, och självklart alla mugg-besök :bag: Fantastiskt forum, men riktigt mycket bra kunskap blandat med mycket humor vilket jag verkligen uppskattar :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
KS är en livsstil.

Någon borde kanske starta tråden "Du vet att du är en klocksnackare om du..." osv. ;)
 

meo_swe

Audemars
beroende på om jag jobbar dygn eller inte är det ca mellan 3-4 Ofta får KS gå i bakgrunden på datorn/mobilen.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Började forumlurka kl 9 (obs, 21)... and here I am.

Hamnade på TTT (inget ont om deras forum men råkade bli då det brast) och mår nu illa av allt lurkande. Känner mig typ mätt? Hänt någon mer tidigare? Nåja, dags att stämpla ut. Ses imorgon!
 
Topp