• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ON HOLD Rolex DJ 16013 (guld/stål)

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
ON HOLD

Förvärvade denna före jul men den passar inte riktigt mig (och sambon vägrade ta den, hon är seiko-tjej). Så, då går den till försäljning eller byte om någon är intresserad.

Vet inte vad jag ska säga om den annat än att den är i bra skick, från -86 och fungerar precis som den ska. :)

Några bilder (tack till Thomas N som jag fått låna dem av)

2_zps8d1fb60f.jpg


5_zps71488b5a.jpg


3-1_zps48114081.jpg


4-1_zpsb957a011.jpg


1-1_zps6574ad3e.jpg


Klockan kommer på ett svart croco men har ingen box eller papper.

Pris: 12000 SEK (inkl. frakt inom SE) och då slänger jag med ett svart nato med gulddetaljer och en helt ny aftermarket länk.

Jag gillar byten, så bytesförslag mottages tacksamt. Kan tänka mig nästan vad som helst men bli inte ledsen om jag tackar nej. Kan lägga pengar uppåt om det är något kul, en TT GMT eller en 5513 är jag lite sugen på exempelvis...eller en Explorer II (40mm modellen). Andra klockor som kan vara intressanta är Glycine Airman, Seiko Sumo eller MM. Coola vintage Omega, Speedy etc.

ON HOLD

PM'a vid intresse och tack för titten! :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: SÄLJES/BYTES: Rolex DJ 16013 (guld/stål)

Så här ser länken ut:



Okej kvalitet, inte high end men bättre än den genomsnittliga Kinalänken.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1358095402.765781.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1358095402.765781.jpg
    35.5 KB · Visningar: 428
Topp